søndag den 21. juli 2013

Oregon Ducks med ny flashy uniform

Ja jeg ved det godt, der er ikke meget news over at Oregon Ducks igen i år kommer med en ny uniform, men det er off-season og dermed agurketid hvor de største nyheder er commitments af high school spillere og off-field skandaler. Anyways, Ducks har med de nye uniformer sikret sig at deres spillere ikke bliver overset, og udsætter tilskuerne på Autzen Stadium for øjnskader hvis ikke de har solbriller med. 

Oregon's Defensive Back Dior Mathis smed følgende billed ud på twitter for et par dage siden:





Wide receiver B. J. Kelley valgte så at lave en video og smide den på Instagram:




Det er endnu uvist hvornår, og om, Ducks vil bruge uniformerne, men bliv ikke overrasket hvis vi ser et football hold af glowsticks i week 1. 

Personligt ved jeg ikke helt hvad jeg synes om de nye neon stænger, jeg skal nok lige se dem i aktion først. Jeg er nok mest til de tre kombinationer nedenfor:


Ingen kommentarer :

Send en kommentar