onsdag den 7. august 2013

VIDEO: Se Longhorns blive pumped up til holdmøde

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal lægge ud her. Jeg har set en del videoer på nettet fra NFL og NCAA hvor spillerne bliver "pumped" med kampråb, altså på banen før en kamp. Jeg har dog aldrig set det i et mødelokale før. Jeg synes det er super fedt, se videoen nedefor.



Den "lille" mand på podiet der starter kampråbet er Jeff "Mad Dog" Madden, Assistant Athletics Director for Strength & Conditioning, og har været en del af Longhorns' Coaching Staff i hele 16 sæsoner. 

"Mad Dog" blev introduceret til "USA Strength and Conditioning Coaches Hall of Fame" i juni 2003, og har gjort tjeneste som præsident for "Collegiate Strength & Conditioning Coaches Association (CSCCa)" siden 2009. Coach Madden begynde hans 30-årige karrier hos University of Cincinnati inden han rejste videre til Rice, Colorado, North Carolina, og endelig Texas. I sin tid som træner i college football har han trænet over 300 NFL spillere, Heisman Trophy vindere (Rashaan Salaam og Ricky Williams), to Heisman runners-up (Vince Young og Colt McCoy). 

"Mad Dog" har også selv været aktiv football spiller. Madden spillede for Vanderbilt Commodores fra 1978 til 1982, hvor han var en stjerne linebacker og holdkaptajn. På grund af "Mad Dog"s nuværende fysisk, skulle hans øgenavn efter sigende have ændret sig til "Fat Dog". 



1 kommentar :

  1. Den der har skrevet dette må være en fræk fodboldspiller! Jeg forstiller mig en mørk pumpet fyr, ikke så meget hår på hovedet, men bærer det som en mand! Hvis du er interesseret i at møde med mig så sig endelig til!

    Naugthygirl94

    SvarSlet