tirsdag den 13. august 2013

Pasqualoni: Knappe er i strålende form

UConn Huskies football team i er i fuld gang med deres preseason camp 2013. Efter den første træning stillede Head Coach Paul Pasqualoni sig selv til rådighed for pressen.




Pasqualoni lagde ud: "Første dag i preseason...som jeg sagde til mine børn, så har vi rigtig meget vi skal nå idag. Taget det hele i betragtning, med spillere der har været i gang siden tidligt i morges, så er det gået rigtig godt. Vi fik styr på nogle ting, og jeg er glad for entusiasmen og den indsats spillerne udviser. Vi vil arbejde til sent i aften med videooptagelser fra træningen, det er det preseason er der for."

Om holdets form sagde Pasqualoni: "Nogle af drengene er kommet tilbage i fantastisk form, især nogle af de store fyre er kommet tilbage i formidabel form. For at være helt ærlig må nogle af drengene arbejde lidt mere med deres form i løbet af preseason, men vi havde også forventet det. Vi vil være i tip-top form når vi når den 28. august. Det er utrolig vigtigt at vi er i super form og er friske når det hele starter."

Om top-LB Yawin Smallwood  og DE E.J. Norris der er kommet tilbage efter skader: "E.J. var tilbage, han så rigtig godt ud. Vi ville starte med Yawin idag og jeg mener han så rigtig godt ud, men vi vil tage det herfra."

Om DE Jesse Joseph der også er kommet tilbage: "Han løb med fuld speed, vi skal bare sikre os at der ikke er noget der springer op igen. Hvis vi kan holde ham skadesfri, er han en player. Han har et hav af snaps under huden, og så er han en konkurrencemæssig fordel qua hans fysik. Han er sammen med en fyr som DT Shamar Stephen, der har spillet masser af football, er den slags spillere der hjælper dig."

Om RB/FB Martin Hyppolite: "Jeg var bekymret for Martin idag, men jeg spurgte ham frem mod enden af træningen og han sagde `coach, jeg har det fint'. Jeg synes han lavede hans cuts rigtig godt, det generede ham ikke, så det er et kæmpe plus for os."

Om udskiftningen af NFL Talent på defense: "Jeg er vild med de drenge vi udskifter med dem vi har mistet. Jeg tror vi kan gøre det godt med de linebackere der udskifter dem vi har mistet. Jeg tror CB Byron Jones vil hjælpes os med at en let udskiftning på den cornerback plads vi har mistet. Mellem CB Taylor Mack og CB Jhavon Williams, er vi ret solide på de øvrige corners. På linjen er DT Julian Campenni kommet tilbage i super form, DL Andreas Knappe er i strålende form for en 6'9" [2.05m], 300 lbs [136 kg] fyr og han er kommet rigtig langt på et år, så han vil måske også være i stand til at hjælpe os. Vi har massere af arbejde endnu, vi har 28 træninger og vi får brug for dem alle sammen."




1 kommentar :

  1. Hvor er det strækt Knappe, held og lykke med det hele herfra :)

    SvarSlet