tirsdag den 30. juli 2013

Guide: Real Rosters NCAA Football 14

Som vores facebook-venner kunne se den anden dag modtog jeg langt om længe NCAA Football 14 til PS3 med posten. En ting ved spillet der er lidt irriterende er at EA Sports ikke må bruge de rigtige spillernavne. Dette betyder at en rosteren for SC eksempelvis består af "DE 7" i stedet for "Jadeveon Clowney", hvilket jeg synes er utroligt grimt at se på, lidt identitet i 3d figurene må der altså gerne være. 




Problemet er dog nemt løst, så hvis du ligesom mig gerne vil have en ordenlig roster på alle holdene så skal du bare gøre følgende:

  1. Når du er i hovedmenuen finder du "Team Management" og trykker X (A)

  2. Efterefter finder du "Roster Share" og trykker X (A)

  3. Vælg menupunktet "Download roster" og tryk X (A)

  4. Vælg igen "Download roster" på vennelisten der popper op og tryk X (A)

  5. Under "Enter gametag" skriver du en af følgende [jeg valgte pudgee691]:

    For PS3

    pudgee691
    AUTHENTIC973
    JeffDLowe
    buckeye02

    For Xbox 360

    CcAaRrSsOoNn3.
    killerdragon114

  6. Tryk på enter og accepter betingelserne der popper up

  7. Du skal nu tilbage til hovedmenuen, her finder du "Settings" og trykker X (A)

  8. Find og tryk på "File Management" og vælge herefter "Load & Delete"

  9. Tryk på L2 (LT) og vælge "Roster"

  10. Find rosteren med samme navn som gametagget fra punkt 5

  11. Load rosteren

  12. Du er nu klar til at spille NCAA Football 14, med rigtig spillernavne! God fornøjelse





Da det er håbløst at finde NCAA Football til rimelige penge hos en dansk forhandler købte jeg mit på amazon co.uk for ca 465 dkk med fri fragt.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar