torsdag den 25. juli 2013

Baylors Lache Seastrunk går efter Heisman og BCS Titel

Sidste sæsons Big 12 Offensive Newcomer of the Year, Baylor Running back Lache Seastrunk er kommet med noget af nogle dristige forudsigelser på egne og holdets vegne, under Big 12 Media Day.



Seastrunk holde sig ikke tilbage da han blev spurgt om hans forventning til Baylor Bears' sæson 2013. 

"Big 12 championship, national title. Heisman Trophy vinder. Hvorfor ikke?" svarede Seastrunk. 

For knap syv måneder siden lavede Seastrunk overskrifter da han kom med følgende udtalelse til Steven Greenberg fra Sporting News:

"Jeg føler ikke der er nogen back [Running back, red.] der kan gøre det som jeg gør. Jeg ved jeg er den hurtigeste back [Running back, red.] i landet. Jeg ved jeg er den bedste back [Running back, red.] i landet. Ingen vil arbejde hårdere. Jeg vinder Heisman. Jeg vinder den i 2013. Hvis ikke jeg vinder vil jeg være meget tæt på."

Det første spørgsmål Seastrunk modtog på Big 12 Media Day var om han fortrød den kommentar. Seastrunk svarede tilbage at han bestemt ikke har fortrudt det, og at han tror på at han kan vinde Heisman hvis han selv tror på det af hele hans hjerte. 




Selvom Seastrunks udtalelser møder skepsis modtager han opbakning fra hans offensive line og Head Coach. 

Om Baylor er gode nok til at nå en BCS Titelkamp er svært at sige, men de er klart en seriøs underdog. 





1 kommentar :